17.01.2013

Ի՞նչ են թաքցնում սոցցանցերում գլխավոր նկարները


Ավատարը (գլխավոր նկարը) վեր է հանում մեր թաքցված հույզերը, այն, ինչը պակասում է, այն ինչ մենք ցանկանում ենք լինել: Հոգեբանական նման գծերով օժտված մարդիկ ընտրում են որոշակի տիպի ավատարներ: Եվ ավատարից կարելի է շատ բան իմանալ նրա տիրոջ մասին...


Երեխա, մանկական սեփական լուսանկարներ, փափկասուն կենդանիներ: <<Ես փոքրիկ եմ: Ուզում եմ՝ ինձ ձեռքերի վրա պահեն:>>: Սիրո, հոգատարության,ուշադրության անբավարարություն: Մարդը ցանկանում է մեծանալ: Նա բավականին ակնառու <<չհասած>> անհատականություն է:



Սեփական երեխայի նկարը: << Ես եմ իմ երեխան>>: Քո եսի և կյանքի արժեքների կորուստի հետևանքը անիրատեսությունն է: Երեխայի հետ միաձուլվելը փորձ է կյանքը նրանով լցնելու:


Զուգընկերոջ (զուգընկերուհու) հետ նկար: <<Ես հարաբերություններ ունեմ, բոլորդ տեսեք>>: Սիրո և վստահության անբավարարություն այն մասին, որ դու կարող ես սիրված լինել: Ինքնագնահատականի ճանաչում՝ որպես տղամարդ (կին):


Բնանկար կամ բնության այլ տարրեր: <<Հանգստի գնալու ժամանակն է>>: Ներքին ներդաշնակության պակաս: Այդպիսի մարդկանց ոչ հաճախ պետք է ներքին համոզմունք այն բանի, որ նրանք հանգստի իրավունք ունեն:


Պաշտոնական լուսանկար: <<Ես հաջողակ եմ>>: Սեփական անձի՝ <<լավը>>  լինելու վստահության անբավարարություն: Հաջողության ճանաչման շնորհիվ սեր ստանալու ցանկություն:


Ծիծաղելի նկար: <<Արի՛ ծիծաղենք: Պետք է չէ ամեն ինչ լուրջ ընդունել>>: Թեթևության անբավարարություն: Ներսում ինչ-որ չապրած տխրություն կա, որից փախչելու ցանկություն ունեք:


Նկարի բացակայություն: <<Մի՛ նայիր ինձ>>: Անվտանգության անբավարարություն: Գաղտնիություն ու անվստահություն, կասկածամտություն, իրավիճակը վերահսկելու ցանկություն:

Ձեզ ներկայացրինք հոգեբանների ուսումնասիրությունները, իսկ թե որքանով են դրանք համապատասխանում ձեզ և որքանով եք դուք համակարծիք դրանց հետ, կարող եք գրել մեկնաբանություններում:

comments